Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- ČR: ČNB dle očekávání snížila sazby o půl procentního bodu na 5,25 %
02.05. 14:42 Fio - ČR: Bilance státního rozpočtu v dubnu s deficitem 153,1 mld. Kč
02.05. 14:05 Fio - USA: Index propuštěných zaměstnanců Challenger v dubnu meziročně klesl o 3,3 %
02.05. 13:45 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+1,6 %), pšenice (+1,5 %), měď (-1,33 %)
02.05. 13:43 Fio - Vývoj měnových párů: Frank posiluje vůči koruně o 0,76 %
02.05. 13:42 Fio